געש שילוח אווירי

ייבוא מוצרים מארצות הברית – הישראלי הממוצע הכי שונא לצאת 'פראייר' בכל מה שקשור לנושא של איכות המוצרים או המחירים של המוצרים אותם הוא רוכש. מצד אחד הוא לא רוצה לשלם הרבה אך הוא גם לא רוצה להיתקע עם מוצר 'זבל'. יבוא מארצות הברית זה למעשה המענה המושלם לדרישות של הישראלי. גם איכות וגם מחירים נוחים.

זה מה שהצרכנים הישראלים הכי אוהבים.

ייבוא מוצרים מארצות הברית – למה לייבא מארה"ב?

כל מי ששהה בשנים האחרונות בארצות הברית, שם לב מן הסתם לעובדה כי כל מה שקורה בארץ כמו גם בעולם, קורה בארצות הברית כמה חודשים קודם לכן. הדבר נכון עם סרטי הקולנוע והוא נכון גם בכל מה שקשור לאופנה ולטרנדים. מוצרים רבים טרם הגיעם ארצה בקול רעש גדול ובפרסום כי מדובר בחדשנות שלא הייתה עד כה, כבר מוצעים אלו באמריקה כמה וכמה חודשים קודם לכן וכאשר הם מגיעים לפה, כבר עסוקים שם בייצור המוצרים החדשים.

כאשר יבואנים בוחרים לייבא מוצרים מארצות הברית, הם למעשה יכולים לעשות את זה מיד כאשר המוצרים החדשניים מפציעים לשוק לראשונה. באופן כזה, ההצלחה המסחרית האישית עולה כאשר מוצרים חדשניים מארצות הברית הנוצצת נמכרים בבית העסק שלנו. בד בבד מעודד הדבר את הצמיחה ואת ההתפתחות הטכנולוגית גם בישראל.

מובן כי מדובר במוצרים איכותיים מאוד כפי שכולם יודעים. כי בארצות הברית אין פשרות בכל מה שקשור לאיכות. כך שלמעשה מדובר בעסקי יבוא משתלמים בהחלט עבור כולם.

מי מייבא סחורה מארה"ב?

למעשה כיום ישנם הרבה ספקים שפועלים למען יבוא סחורה מארה"ב. מדובר בחנויות בגדים או חנויות טקסטיל, חנויות לממכר מחשבים ואלקטרוניקה ועוד שלל תחומים נוספים. הספקים גאים בכך כי הם מצליחים לייבא את הסחורה האיכותית של האמריקאים באמצעים מזורזים כאשר ללא הזירוז היו אלו מגיעים באיחור ניכר של כמה וכמה חודשים.

מובן כי הודות לשירות שלהם, אנחנו נהנים ממוצרים מתקדמים, ממוצרים איכותיים כאשר המחיר כפי שכבר הזכרנו לעיל, גם כן אינו חורג מהאפשרויות הכלכליות של הישראלי המצוי.

ייבוא מארצות הברית – כל אחד יכול?

אז אם זה כל כך טוב, האם כל אחד מאתנו יוכל לעלות על מטוס לארצות הברית ולייבא שלל רב ולהציע את המוצרים למכירה? אז זהו שזה ממש לא עובד בצורה כזו.

אנשים שרוצים לייבא סחורה מארצות הברית, צריכים לדעת כי לא מדובר בתהליך שהוא פשוט כל כך ובוודאי שזהו לא תהליך מהיר. על מנת לייבא סחורה מארצות הברית יש צורך באישורם כמו גם בהתערבותם של רשויות החוק במדינת ישראל. גם רשויות המס מעורבים בתמונה כאשר על פי רוב פירוש הדבר יהיה הטלת הדרישה לתשלום כספי. מסיבה זו חשוב מאוד לדעת כי לפני שממהרים לרכוש כמות גדולה של סחורה מאתרים שונים אשר אלו מבצעים את היבוא מארצות הברית לישראל, כי ייוועצו באנשי מקצוע שיעזרו לבצע את כל היבוא בהליך מבוקר וחוקי.

חייגו או השארו פרטים ונחזור אליכם
מחפשים שירותי שילוח ועמילת מכס? חייגו עכשיו: 03-5391800