שילוח ימי מכולה – כך תעשו זאת נכון

בעידן האינטרנטי המודרני בו אנו חיים היום, שילוח ימי הוא כבר לא עניין זר ורבים מבצעים שילוחים ימיים רבים, בין אם אלו שילוחים של סחורה מהארץ למדינות אחרות, ובין אם בכיוון השני.

הדרך האמינה ביותר היום לשילוח בינלאומי היא שילוח ימי. שילוח בצורה הזו אולי לוקח יותר זמן משילוח אווירי, אך הוא זול יותר ומאפשר להוביל גם מכולות שלמות וכמויות גדולות ומשקלים כבדים ללא כל בעיה, ולכן זו הדרך העדיפה על עסקים העוסקים בייבוא או ייצור ונדרשים לשילוח מסיבי.

בנוסף, שילוח ימי משמש גם את השוק הפרטי. משפחות אשר מבצעות רילוקיישן ועוברות למדינה אחרת מוצאות את השילוח הימי כדרך הנוחה והפשוטה ביותר להעביר את כל תכולת הבית והחפצים שלהם אל המדינה החדשה.

שילוח ימי מכולה

שילוח ימי של מכולה מלאה

אחת האפשרויות בשילוח ימי היא שילוח של מכולות מלאות. זהו שילוח אשר מתאים להעברה של סחורות בכמות גדולה, כך שניתן לבחור מכולה בגודל מתאים והמכולה כולה שייכת לאותו יבואן או יצואן. בשילוח מהסוג הזה אוטמים את המכולה לאחר ההטענה שלה, ועד להגעה לבדיקות המכס במדינת היעד היא לא תפתח.

בשילוח בצורה הזו זמן השילוח יכול להיות שונה בהתאם למרחקים ולמדינות. לדוגמא, מסין לישראל משלוח יכול לקחת בין חמישה עד שבעה שבועות, ומאירופה לישראל המשלוח בדרך כלל לא יקח יותר מחודש.

בנוסף, כאשר בוחרים שילוח של משלוח מלאה ניתן לבחור במכולות מיוחדות בהתאם לתנאי אחסון מיוחדים להם אתם זקוקים כמו אחסון בקירור וכדומה.

שילוח במכולה משותפת

במידה ואין לכם מספיק מטען בכדי למלא מכולה מלאה, אתם לא צריכים לשלוח מכולה חצי ריקה ולשלם סתם אלא למצוא אופציה של שילוח במכולה משותפת. בצורה הזו מספר יבואנים או יצואנים יכולים לעשות שימוש באותה מכולה כאשר כולם מתכוונים לשילוח לאותו נמל יעד. בזמן ההטענה של המכולה מבצעים הפרדה בין המטענים השונים על מנת שלא יהיה בלבול בין המטענים השונים וכל הסחורה תגיע ליעדה בשלום ובצורה בטוחה.

אם אין לכם צורך במכולה מלאה, זו הדרך החסכונית והטובה ביותר לבצע משלוח ימי והיא יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף.

עם מי עובדים?

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור כאשר אתם רוצים לשלוח מכולה בשילוח ימי היא לעבוד עם מומחים בתחום. אתם חייבים לבחור עמיל מכס מקצועי ומיומן אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויבנה עבורכם את תמהיל השילוח הנכון והטוב ביותר עבורכם.

אל תוותרו על זה. גם אם אתם צריכים לבצע מאמץ ולהקדיש זמן עד שתמצאו את החברה הטובה ביותר עבורכם, עשו זאת. נסו לחפש חברה שיש לה גם ניסיון בתחום בו אתם עוסקים כך שהיא מכירה את כללי השילוח בתחום והוא יכול ללוות אתכם באופן בטוח לאורך כל הדרך.