שילוח ימי מסין

אין ספק כי אחד המדינות מהן מייבאים הכי הרבה לישראל, היא סין. למרות מגיפת הקורונה, אשר הפכה את הייבוא למורכב יותר, סין חוזרת אט אט למימדי הייצוא של לפני הקורונה ועסקים רבים מישראל מתחילים לייבא ממנה ארצה מגוון רחב של מוצרים בכדי להוזיל עלויות ולהוריד את המחיר הסופי לצרכן.

אם אתם חושבים על להתחיל לייבא סחורה מסין לישראל, אחד הדברים שאתם צריכים לדעת עליו הוא נושא השילוח.

היום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של חברות המציעות שירותי שילוח ימי מסין, ואם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון, אתם חייבים להכיר היטב את החברות השונות בתחום, ואת התחום עצמו. קראו את המאמר הבא ותמצאו מידע חשוב על שילוח ימי מסין שאסור לכם לפספס.

שילוח ימי מסין

שילוח ימי מסין אחד הגדולים והנפוצים בעולם?

שילוח ימי, כשמו כן הוא, מדובר בשילוח של מוצרים וסחורות אשר מבוצע באמצעות הים. כיום ניתן למצוא בצורת שילוח זו כמה אופציות למשלוחים:

  • שילוח מכולה מלאה – מתאים במיוחד לעסקים המייבאים כמות גדולה של סחורה מסין כך שכל המכולה מלאה בסחורה שלהם בלבד.
  • שילוח מכולה משותפת – שילוב של כמה סחורות לכמה ספקים שונים באותה מכולה, כך שכולם יחד ממלאים מכולה ולאחר ההגעה ארצה הסחורה מחולקת על פי היעד המתאים.
  • שילוח רכבים – שילוח של רכבים, משאיות וכלים כבדים באמצעות ספינות משא ותוך אבטחה מתאימה עד להגעה אל היעד.
  • שילוח בתפזורת – שילוח על ספינה ללא העמסה בתוך מכולה אלא בתאי הספינה.

היתרונות בשילוח ימי מסין 

שילוח ימי הוא קודם כל שילוח חסכוני יותר וכאשר מדובר בכמות גדולה ומשקלים כבדים מאוד, זו שיטת השילוח הבטוחה והזולה ביותר שניתן למצוא. בנוסף, גם מבחינת המיסוי בארץ העלויות יהיו מופחתות יותר בשילוח ימי לעומת שילוח אווירי, שכן המיסוי מחושב לפי העלויות של הסחורה כולל עלויות הייצוא עצמן.

בנוסף, שילוח ימי מאפשר לכם לקבל מספר אופציות שונות של שילוח, כפי שתיארנו מעלה, מה שמאפשר לכם לקבל גמישות באפשרויות השילוח ולהתאים את המשלוח לצרכים שלכם, ומאפשר לבצע שילוח גם לפריטים גדולים מאוד כמו רהיטים או כלי רכב.

ועוד נקודת יתרון חשובה – מדובר באפשרות שילוח ידידותית יותר לסביבה.

כמה זמן יכול לקחת שילוח ימי מסין?

לעומת שילוח אווירי, שילוח ימי הוא איטי יותר וכאשר מחשבים את זמן השילוח יש גם לקחת בחשבון את המעבר במכס בשתי המדינות, השייט עצמו על המים והליכי השחרור בישראל. לכן, כאשר עובדים עם חברת משלוחים מקצועית המכירה היטב את התחום היא יכולה לספק לכם לוח זמנים ממוצע המתאים לסוג הסחורה שאתם מעוניינים לשלוח, וכמות הסחורה, אך עדיין חשוב מאוד לקחת בחשבון כי ישנם דברים שיכולים לגרום לעיכובים בלתי צפויים כמו שינויים במזג האוויר, עיכובים במכס וכדומה, ויש לקחת בחשבון טווח רחב יותר מראש.