שירות עמילות מכס – שירות שכל עסק חייב להכיר

שירות עמילות מכס הינו שירות אשר מיועד לחברות העוסקות בייבוא או ייצוא, חברות אשר מבצעות שינוע של סחורות בין מדינות שונות, בין אם באמצעות הים, האוויר או היבשה. חשוב להבין כי כל פעולה של ייבוא או ייצוא עוברת דרך לא מעט בירוקרטיה ורשויות שונות ולכן שירות עמילות מכס הוא שירות חשוב וחיוני מאוד.

אחת מהרשויות העיקריות ביותר בהליכי ייבוא או ייצוא היא רשות המכס. רשות המכס הינה בעלת האחריות על כלל האיסורים או ההגבלות הקשורות בייבוא או ייצוא, בישראל או במדינות היעד, ועבודה תחת ההגבלות והאיסורים הללו הופכת את הליך הייבוא או הייצוא להרבה יותר מורכב והרבה יותר קשה, ולכן חברות אשר רוצות לבצע זאת בצורה טובה עובדות עם חברות המציעות שירות עמילות מכס ומלוות אותם לאורך כל הדרך.

מה המטרה של שירות עמילות מכס?

שירות עמילות מכס הוא שירות של חברה אשר מנהלת את כל הליך הייבוא או הייצוא מול הגופים השונים, מטפלת בכל ההליכים הבירוקרטיים ומסייעת לייבואנים או ייצואנים לבצע את העבודה שלהם בצורה הרבה יותר טובה, מהירה וזולה.

חברת "געש עמילות מכס ושילוח בינלאומי בע"מ" מציעה לכל לקוח יבואן או יצואן שירות של ליווי מלא לאורך כל הדרך. מלבד העבודה מול רשויות המכס, אנו מעניקים גם ייעוץ מקצועי לפני ייבוא או ייצוא, מעניקים שירותי ייצוג וליווי מול גופים נוספים אשר מהם נדרש לקבל היתרים במקרים מסויימים כמו משרד הבריאות, מכון התקנים, משרד התקשורת או גופים אחרים.

חשוב להבין כי עבודה מול כל הגופים הללו היא מורכבת, ואם עושה אותה אדם ללא ידע וניסיון, התהליך לא רק שיהיה הרבה יותר ארוך והרבה יותר ממושך, אלא גם ייתכן כי לא תקבלו אישורים שונים להם אתם זקוקים בכדי לבצע את הייבוא או הייצוא, ולכן חשוב לתת למומחים בתחום לבצע את העבודה המורכבת הזו עבורכם וללוות אתכם לאורך כל התהליך.

למה לייבואנים פרטיים חשוב לעשות שימוש בעמילי מכס?

ישנה מחשבה רווחת כי עמילי מכס מיועדים בעיקר עבור עסקים וחברות העוסקות בייבוא או ייצוא, אך למעשה, שירות עמילות מכס הינו חשוב וחיוני מאוד גם עבור לקוחות פרטיים. היום, עם פתיחת האפשרות לבצע ייבוא אישי של רכבים, לא מעט אנשים בוחרים לייבא רכבי יוקרה או רכבים מיוחדים שאין בארץ. בנוסף, בשל יוקר המחיה בישראל לא מעט אנשים בוחרים לייבא מכולות שלמות של ריהוט או ציוד לבית חדש וכדומה, ומדובר בייבוא אשר מצריך עבודה עם מומחים.

הליכי ייבוא כאלו הם הליכים מורכבים הכוללים לא מעט בירוקרטיה, תקנים והגבלות שונות, תשלומי מיסים ומכס ועוד, ולכן חשוב מאוד לעבוד עם מומחים בתחום אשר ילוו אתכם לאורך כל הדרך, יכינו אתכם מראש לעלויות הצפויות בכדי שתוכלו להבין עד כמה זה באמת משתלם לכם לבצע ייבוא אישי, ייצגו אתכם מול הרשויות השונות וישיגו לכם את האישורים הנדרשים וכך יאפשרו לכם להשלים את תהליך הייבוא כמה שיותר מהר.

למה דווקא אנחנו?

חברת "געש עמילות מכס ושילוח בינלאומי בע"מ" הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון של למעלה מ 20 שנה בתחום. לחברה צוות גדול של עמילי מכס ואנשי מקצוע מומחים אשר יכולים להעניק ייעוץ מקצועי, ליווי וייצוג לאורך כל הדרך ולאפשר לכם להשלים את הליך הייבוא או הייצוא בצורה הטובה ביותר, ובזמן הקצר ביותר. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, בשירות מהסוג הזה הניסיון, המוניטין, הקשרים והידע המקצועי עושים את כל ההבדל!