שילוח בינלאומי ימי

הדרך הזולה ביותר לבצע משלוחים של סחורות בכמויות גדולות ומשקלים כבדים היא באמצעות הים. שילוח מכולות גדולות דרך הים מבוצע מידי יום, בכל רחבי העולם, ולמרות שהוא לוקח יותר זמן ממשלוח אווירי, הוא הרבה יותר זול ממנו כאשר מדובר בכמות גדולה, וישנם גם מוצרים שכלל לא ניתן לשלוח במשלוחים אוויריים כמו ריהוט גדול, כלי רכב ועוד, ולכן היום שילוח ימי הוא אופציה מועדפת עבור חברות רבות.

מה היתרונות של שילוח ימי בינלאומי? מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לבצע שילוחים בינלאומיים? קראו את המאמר הבא ותמצאו מידע חשוב שעליכם לדעת.

היתרונות של שילוח ימי בינלאומי

כאמור, שילוח ימי בינלאומי מעניק יתרונות רבים, ביניהם:

  • עלויות נמוכות ומשתלמות יותר, במיוחד כאשר מדובר בתכולה בכמות גדולה.
  • יכולת לבצע שילוח של מוצרים בכמות גדולה או מוצרים שהם עצמם כבדים וגדולים כמו כלי רכב, רהיטים, פחם ומשאות כבדים אחרים.
  • שילוח ימי נחשב לבטיחותי ומאפשר לשמור על שלמות התכולה הנשלחת והביטחון שלה עד להגעה אל היעד בצורה הטובה ביותר.

החסרונות של שילוח ימי בינלאומי

לצד היתרונות הגדולים והבולטים של שילוח ימי בינלאומי, ישנם גם כמה חסרונות שכדאי לדעת עליהם:

  • השילוח הימי לוקח זמן רב יותר מהשילוח האווירי, ולכן בשילוחים הדורשים העברה מהירה יותר, כל עוד הכמות וסוג התכולה מאפשרים זאת, עדיף לבחור בשיטת השילוח האווירית.
  • שילוח ימי דורש לא מעט בירוקרטיה וניירת, מה שיכול לעכב את התהליך ואת השחרור מהנמל. כמובן, עבודה עם עמיל מכס מקצועי יכולה לחסוך זמן, אך עדיין יש תהליך שתצטרכו לעבור שיכול להקשות על כל התהליך.

למה כדאי לעבוד עם חברת עמילות מכס?

אם אתם מתכוונים לבצע שילוח ימי בינלאומי, אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת הוא שמדובר בתהליך מורכב. הבירוקרטיה הנלווית לתהליך הזה יכול להקשות עליו ולכן הדרך הטובה ביותר לבצע שילוח ימי היא בליווי של עמילי מכס מקצועיים.

עמיל מכס מקצועי אשר מכיר היטב את התחום מעניק לחברות אשר עושות שימוש בשילוח ימי ייעוץ ראשוני אשר יאפשר להם להעריך עלויות וזמנים, מייצג אותם מול הרשויות השונות, מכין את התשלומים הנדרשים ומלווה אותם לאורך כל הדרך עד להשלמת התהליך.

לא משנה אם אתם מבצעים שילוח ימי חד פעמי או שאתם מבצעים זאת באופן קבוע ולעיתים תכופות, עבודה עם עמילי מכס היא חשובה וחיונית מאוד ויכולה להשפיע על ההליך כולו, אל תוותר על כך.

השירות של געש

חברת "געש עמילות מכס ושילוח בינלאומי בע"מ" הינה חברה אשר פועלת בתחום כבר למעלה מ – 20 שנה. החברה מציעה מגוון רחב של שירותי עמילות מכס ושילוח בינלאומי, הן שילוח ימי והן בדרכים האחרות כמו שילוח אווירי או יבשתי.

חברת "געש עמילות מכס ושילוח בינלאומי בע"מ" משרתת מאות חברות בישראל ממגוון רחב של ענפים שונים, בין אם אלו יבואנים ובין אם אלו יצואנים. צוותי החברה נמצאים בשטח ובכל מקום בו הם נדרשים על מנת לשרת כל לקוח ולקוח בצורה הטובה ביותר, לקצר את זמני המשלוח עבורו ולהפחית את העלויות ככל האפשר.

אם אתם עוסקים בהליכי ייבוא או ייצוא ואתם מחפשים אנשי מקצוע מובילים שילוו אתכם ויהפכו את התהליך למוצלח יותר, מהיר יותר ונוח יותר, מבלי שתצטרכו להתעסק בבירוקרטיה הרבה בעצמכם, אנחנו כאן בשבילכם. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותים לאורך כל הדרך וללוות אתכם עם אנשי הצוות המקצועיים והטובים ביותר!