שילוח ימי מאירופה – הדרך הבטוחה

בעידן המתקדם בו אנו חיים היום יבוא של סחורות ממדינות אחרות הוא כבר לא דבר נדיר וכבר רבים מבצעים ייבוא כזה, גם עסקים גדולים וגם עסקים קטנים. שילוח בינלאומי הוא תחום הקשור בהעברה של סחורות בין מדינות שונות, והוא יכול להתבצע באוויר באמצעות מטוסי תובלה או דרך הים. מישראל, אופציות שילוח יבשתיות מאירופה לא רלוונטיות בשל הצורך לעבור בין מדינות עויינות, מה שהופך את התובלה הזו לבלתי אפשרית והאופציות היחידות שיש לצורך שילוח בינלאומי מאירופה הוא אווירי או ימי.

שילוח ימי מאירופה

שילוח בינלאומי מאירופה דרך האוויר

אופציית השילוח הראשונה היא שילוח אווירי. היתרון הגדול והבולט ביותר של שילוח אווירי הוא הזמן. שילוח של סחורות בדרך הזו יהיה המהיר ביותר ולכן בדרך כלל במשלוחים קטנים, כמו חנויות און ליין אשר מוכרות גם ללקוחות באירופה, מעדיפים לבצע משלוחים בדרך הזו.

יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שלושה חסרונות חשובים ומהותיים עבור חלק מהמשלוחים:

  1. ישנם הגבלות בסוג המוצרים שניתן לשלוח בצורה אווירית בשל תקנות הבטיחות ולכן סחורות מסוימות לא יהיה ניתן להעביר.
  2. לא ניתן לבצע משלוחים של כמויות גדולות מאוד, כמו מכולות שלמות של סחורה לספקים סיטונאיים וכדומה.
  3. מחירי השילוח בכמויות גדולות הם יקרים מאוד לעומת השילוח הימי, ולכן בכמויות גדולות האופציה הזו פחות כדאית.

שילוח ימי מאירופה דרך הים

היתרון הבולט ביותר של שילוח ימי מאירופה הוא העלויות. לעומת הובלה אווירית, שילוח ימי הוא הרבה יותר זול וככל שתרצו לבצע שילוח של מטען גדול וכבד יותר, ההפרש בעלויות יהיה הרבה יותר גבוה והרבה יותר משמעותי.

בנוסף, מטענים מסוימים שלא ניתן לשלוח דרך האוויר, כמו חומרים כימיים, תרופות מסוגים שונים, מוצרים המצריכים תנאי אחסון מיוחדים וכדומה, אפשר לשלוח רק במשלוח ימי.

לכן, לפני שאתם בוחרים האם לבצע שילוח בינלאומי לאירופה באמצעות האוויר או הים, אתם חייבים להכיר את האופציות השונות כך שתדעו לבחור נכון.

אל תוותרו על עבודה עם אנשי מקצוע

למרות הקרבה לאירופה, שילוח בינלאומי מאירופה, וגם לכל יבשת אחרת, הוא מורכב ולא פשוט. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים באופציית שילוח נכונה, אם אתם רוצים לדעת את הפרטים הקטנים ביותר, להכין מראש את עצמכם לעלויות ולכל מה שמסביב, אתם חייבים לעבוד עם אנשי מקצוע מומחים בתחום.

בחרו חברה מקצועית של עמילי מכס ואנשי שילוח מומחים אשר יחד אתכם יבנו את תכנית השילוח הנכונה ביותר עבור העסק שלכם, בין אם מדובר במשלוחים בכמות קטנה ובין אם מדובר בייצוא של סחורות ובמכולות שלמות של מוצרים שאתם צריכים להעביר לאירופה. כך תוכלו להיות בטוחים כי התהליך יבוצע בצורה הטובה ביותר ועם מינימום של עלויות בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם.