שילוח ימי מארה"ב – כל מה שצריך לדעת

לא מעט ישראלים אשר עשו רילוקיישן לארצות הברית למגורים במדינה, מחליטים לאחר מספר שנים לחזור ארצה, בין אם זה בשל החוסר במשפחה קרובה או מכל סיבה אחרת. בנוסף, בשנים האחרונות יותר ויותר יהודים אמריקאים מחליטים לבצע עליה לישראל. אלו או אלו, זקוקים להעברה של הרכוש שלהם ארצה, בין אם מדובר בריהוט לבית, פריטים אישיים שרכשו עם השנים, ביגוד וכל דבר אחר.

בכדי לבצע את ההעברה של הציוד הזה לארץ, במיוחד ציוד בכמות גדולה, יש לעשות שימוש בשילוח ימי מארה"ב, ומדובר בשילוח שכדאי לבצע בליווי של חברה מקצועית ומיומנת על מנת להבטיח הגעה של המשלוח בשלום ושחרור כמה שיותר מהיר מהמכס.

שילוח ימי מארה"ב – כיצד לחסוך

בכדי לבצע שילוח ימי מארצות הברית בצורה נכונה יש לבנות אסטרטגיה מתאימה. בשלב הראשון אנחנו מקבלים מהלקוח את כל המידע על המעבר, כמות הציוד, המקום בו הם מתגוררים כרגע ומקום היעד אליו צריך להגיע הציוד ובהתאם לכך אנו בונים את האסטרטגיה המתאימה על מנת שהמשלוח יגיע ליעדו בשלום ובצורה הטובה ביותר.

כמובן, אנו מציעים באותה צורה שירות של הובלה ימית ממגוון רחב של מדינות שונות, ולא רק עבור תושבים המעוניינים לעבור למדינה אחרת, אלא גם עבור עסקים המייבאים סחורות לישראל מארה"ב או מכל מדינה אחרת.

ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך

כמעט בכל המקרים בהם אנו מטפלים אנו נתקלים בלקוחות מבולבלים מאוד אשר לא יודעים איך בכלל להתחיל את התהליך ומאיפה. רבים אשר מעוניינים לבצע את המעבר לא בטוחים איך יוכלו להעביר בכלל את כל הרכוש, וחוששים מהבירוקרטיה והניירת הרבה. החשש הזה הוא מוצדק, אבל רק אם אתם מנסים לעשות את זה לבד. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי התהליך יבוצע בצורה טובה ומוצלחת יותר, ותוכלו לבצע את המעבר בצורה רגועה יותר, עבודה עם חברה מקצועית המציעה שילוח ימי מארה"ב היא התשובה, וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם.

אנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך ומדריכים אתכם צעד צעד לגבי מה שאתם צריכים לבצע, לגבי האריזות, הזמנים הנכונים למשלוח וכמובן, מראש גם נוכל להעריך את העלויות הצפויות ולעזור לכם לבצע את כל התכנון בצורה מדוייקת יותר כך שלא תופתעו מעלויות גבוהות שלא צפיתם להן.

שילוח אשר שומר על הציוד והתכולה שלכם

אנו יודעים כי מעבר למדינה אחרת הוא מורכב ולא פשוט, ויש הרבה מאוד דברים שאתם צריכים לדאוג להם בכדי להפוך את המעבר למוצלח, אז לפחות את העניין המורכב והגדול ביותר, שהוא הציוד והתכולה של הבית שלכם, תוכלו להוריד מעצמכם ולהקל מאוד על המעבר.

אנו עובדים עם חברות מקומיות ונציגים במדינות השונות אשר דואגים לבצע עבורכם את כל התהליך בצורה שבה אתם יכולים להיות בטוחים יותר כי התכולה שלכם לא רק שתגיע לישראל, אלא תגיע בשלמותה, ללא נזק לרכוש שלכם, תוך שחרור מהיר מהמכס עד כמה שניתן ובזמן הטוב ביותר עבורכם

בצורה הזו המעבר הופך להיות הרבה יותר פשוט והרבה יותר יעיל, והחיים שלכם בישראל לאחר המעבר יכולים להפוך להרבה יותר נוחים.